Selecteer een pagina
Kaartje kwijt?

Wel betaald maar nog geen kaartje? Het is goed mogelijk dat ze in je spamfolder terecht zijn gekomen.

Ook daar niet gevonden? neem dan contact met ons op om de kaarten opnieuw te sturen.

Inchecken op papier of met telefoon?

Beiden is mogelijk, print het ticket uit en neem het mee of laat het ticket zien op je mobiele telefoon. Dat laatste is in het kader van het milieu natuurlijk een goede optie!

Waarom transactiekosten?

Ons belangrijkste doel is het steunen van amateur orkesten, koren en muzikanten. We vinden het daarom heel erg belangrijk dat 100% van de opbrengst ook werkelijk naar de organisatie gaat. Ze hoeven niks te betalen en we houden geen percentages in. 10 euro betaald voor een kaartje is ook echt 10 euro naar de organisatie!

Elektronische betalingen doen kost echter wel geld. Wij huren daar payment provider Mollie voor in. Ook zijn er natuurlijk serverkosten om de website en de betalingen in de lucht te houden. Dit alles wordt betaald uit de transactiekosten.

Wij doneren tijd en jullie doneren een klein beetje extra om het allemaal werkelijk te maken.

Samen voor klassieke amateurmuziek!

Helemaal veilig betalen via:

Ook tickets verkopen?

Zelf binnenkort een evenement waarvoor je tickets wil verkopen? Kijk voor meer informatie en registratie op onze hoofdpagina.

Problemen met jullie account?

Als organisator problemen met inloggen / kaarten aanmaken / of andere vragen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of via whatsapp: 06 23 74 02 64